Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

Daarom vragen wij je vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Gifts&Prints
Zilverhoek 7a
4651 SP Steenbergen
Telefoonnummer: 06-41365191
E-mail: info@giftsenprints.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Gifts&Prints bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Niet goed, geld terug garantie
Wij staan er voor in dat onze producten en dienstverlening voldoen aan de overeenkomst, de in ons aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de koopovereenkomst bestaande wettelijke bepalingen en overheidsvoorschriften. Indien dit niet het geval is, neem contact met ons op.

Niet tevreden over je bestelling of onze dienstverlening? Wij sturen je een nieuw product of je krijgt je geld terug.

Volg daarvoor de volgende stappen:
1. Neem een foto van het product waarover je niet tevreden bent.
2. Mail de gemaakte foto naar Gifts&Prints klantenservice o.v.v. je bestelnummer
3. Wij nemen contact met je op om het op te lossen!

Je mag binnen maximaal 48 uur een reactie van ons verwachten.

Let wel: het bovenstaande geldt alleen als een door ons geleverd product gebreken vertoont die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. De regeling is dus niet van toepassing als je bijvoorbeeld zelf foto’s met een te lage resolutie of een te hoge compressie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt.

Gepersonaliseerde cadeaus en prints
Omdat jouw cadeau of print speciaal voor jou is gemaakt, is het niet mogelijk het te retourneren. Ben je toch niet tevreden ? Neem dan even contact op met de klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

Ik ben niet tevreden over mijn product
Wij kunnen klachten over door ons geleverde fotoproducten alleen in behandeling nemen wanneer het gaat om gebreken die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. Dus niet als je bijvoorbeeld zelf onscherpe foto’s of foto’s met een te lage resolutie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt.

Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat kan ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice. Omschrijf de aard van de beschadiging, zodat wij een melding kunnen doen aan DHL of PostNL. In de meeste gevallen sturen we je direct een nieuwe bestelling toe.

Ik heb (nog) niets ontvangen
We houden je altijd op de hoogte van de verzending van je product. Maar misschien is de bezorging vertraagd, of heb je bij je bestelling een onjuist afleveradres opgegeven. Is dat laatste niet het geval en is je bestelling over enkele dagen nog niet bezorgd, laat het ons dan weten.

Ik mis nog één of meer producten
Om productietechnische en logistieke redenen worden sommige projecten apart naar hetzelfde adres verstuurd. Zo bestaat de kans dat je niet je hele bestelling tegelijk ontvangt.

Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt ge-upload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is Gifts&Prints niet verantwoordelijk.